Shinigami:
-Adept Shinigami(1-10Energii)
-Shinigami(11-19Energii)
-Seat Oficer(20-34Energii)- wszystkie kidou do 3 krêgu w³±cznie, musz± byæ jeszcze wolne miejsca
-FukuTaichio (35+...)- Opanowane Shi-Kai, Musi byæ wolne miejsce w oddziale.Zawsze jest mo¿liwo¶æ zostania FukuTaichio w innym odziale ale to nie jest decyzja gracza lecz mo¿e propozycje objêcia tej pozycji odrzuciæ.
-Taichio- Wymagane Ban-Kai wykonaæ bardzo trudn± misjê prowadzon± przez innego GM B±d¼ Admina. D³uga i aktywna gra na forum.
-Soutaichio(Wybierany poprzez g³osowanie w¶rud GM, Moderatorów i Adminów z po¶rud Taichio)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vizard Shinigami- Ka¿dy kto podczas wizyty w Hueco Mundo obudzi³ swojego wewnêtrznego hollowa i opanowa³ go.(misja, nieudana powoduje zmianê rasy na hollow do czasu u¿ycia hougyoku, kto ju¿ raz u¿y³ musi kupiæ drugie, u¿ycie w tym celu podnosi rangê, ale na arrancar) Przed przemian± w Vizarda trzeba uzyskaæ rangê minimum FukuTaichio. jako SouTaichio nie mo¿esz siê przemieniæ chyba ¿e oddasz rangê pod g³osowanie.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hollow :
-Hollow (1-7 Energii)
-Gillian (8-19Energii)- Niezbyt m±dry i olbrzymi. Podczas przemiany uczy siê Cero. Nie mo¿e wykonywaæ zbytnio skomplikowanych misji (G³ownie Hueco Mundo)
-Adjuchas(20-37Energii)- Podczas przemiany poznaje Sonido, jest m±drzejszy od Gillianów. Misje wykonuje g³ównie w Hueco Mundo. Mo¿e wykonywaæ ciê¿kie misje.
-Vasto Lorde (38+...) Nale¿y wykonaæ trudn± misjê w fabule prowadzon± przez innego GM b±d¼ te¿ Admina oraz d³uga aktywna gra na forum.
-Arrancar- Vasto lord b±d¼ te¿ zdolny Adjuchas który zdoby³ hougyoku i z jego pomoc± sta³ siê Ludzki. Po przemianie staje siê Numerosem.
-Fraccion- Numeros który dogada³ siê z espad±. ( Wyko¿ystyweany jest przez Espadê jako pomocnik w wykonywaniu misji), Wzamian za naukê.
-Espada 10 Najsilniejszych Arrancarów.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quincy:
- Uczeñ Quincy (1-12Energii)
- Quincy(13-20Energii) Wymagane umiejêtno¶ci Walka Dystansowa/Hirenkyaku
- Quincy Teacher(21-34Energii)
- Avanzado Quincy(35+...)-Makanai Reiatsu/Kontrola Strza³
- Grand Quincy- Wymagania poznanie wszystkich technik quincy, d³uga aktywna gra na forum. Ciê¿ka misja w fabule prowadzona przez innego GM, Admina
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bounto:
- Uczeñ Bounto(1-10Energii)
- Bounto(11-23Energii)- zyskuje lalkê
- Starszy Bounto(23-36Energii)- posiada siln± wiê¼ i kontrolê lalki
- Egzarcha Bounto(36+...)- D³uga i aktywna gra na forum nauczone wszystkie techniki Bounto. CIê¿ka misja prowadzona przez innego GM b±d¼ te¿ Admina.
- Unidos trinidad- Jest to 3 Najpotê¿niejszych Bounto. D³uga i aktywna gra na forum. Mo¿na na t± rangê waansowaæ tylko i wy³±cznie z Rangi- Egzarcha Bounto.
Offline